Pages

Selamat Bercuti

Assalamualaikum teman-teman

HADIRMU DINANTI,PEMERGIANMU DITANGISI,,Beberapa hari lagi kita akan meninggalkan bulan ramadan,,,sedihnya....harap-harap tahun depan kita akan bertemu lagi...Okeylah bermula pada hari ini musim cuti persekolahan sudah mula...Yeaaaa...Yepiiiiii.....(huh tadi sedih,sekarang happy plak,apalah Cik Qaseh nie)...Suka-suka juga tapi cikgu kitaorang  ni ada bagi hadiah yang boleh membuatkan kita lagiiii gembira...Nak tau tak apa hadiah nya???Angguk sikit kepala anda semua...

Hadiah nya ialah HOMEWORK....Hahaha..Sangat gembira....(Cik Qaseh ni macam memerli jerk) Eh tak ada lah....Betul apa gembira??Cikgu korang bagi homework kat korang sebab cikgu korang nak korang semua ni berjaya pada masa hadapan..Masa hadapan anda semua ni terletak pada diri anda bukannya terletak pada cikgu or ibu bapa or kawan anda tapi pada diri anda.Ada paham????Kalau dah paham kita teruskan lagi

Erm....sekarang nie homework yang perlu saya siapkan banyak juga la....Tapi tak pe lah...Inilah yang dikatakan hidup sebagai seorang pelajar...Okeylah sampai sini jerk coretan Cik Qaseh pada hari ini..Erm..sebelum terlupa saya nak ingatkan kepada diri saya dan kawan-kawan...kerja sekolah yang cikgu berikan tu jangan buat-buat terlupa untuk disiapkan ya....Di kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan Happy Holidays,Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin dan Selamat Hari Kemerdekaan








P/s:Sedih bila adik saya ceritakan yang rakan sekelas nya itu memakai kasut yang dah koyak dan memakai baju yang lusuh..Semoga Allah memberikan rezeki yang lebih kepada keluarga nya...Amin....

No comments:

Post a Comment