Pages

Kawan-kawan saya punya blog



Assalamualaikum blogger-blogger ku

Hai hai hai haiiiii....Amboi sungguh gembira saya hari ini (semestinya esok kan dah nak puasa).Okey entry kali ni saya nak cerita pasal kawan-kawan saya yang dah buat blog

Nur I'zzati Zulkefli a.k.a IZA

Okey nak cerita sikit tentang dia
i)Dia tersangat lah baik
ii)Dia lah yg mengajar aku buat blog ni,terima kasih sifu
(sorry tergila kejap)
iii)Dia ni tersangatlah gila-gila n dia sangat cantik tapi
dah berpunya diulangi dah BERPUNYA
iv)Sayang kau sangat-sangat

Dah itu je aku nak cerita tentang dia,tak nak puji lebih-lebih nanti kembang pipi dia.okey ni blog dia kalau korang nak follow,klik-SINI


Siti Noor Natasha Zainal a.k,a Tasha
Mangsa ke-2
i)Dia ni baik,cantik,tinggi,comel,putih,gebu
(alamak terpuji lebih la pulak)
ii)Dia ni pun pandai buat aku ketawa
iii)Dia ni periang n kalau marah sekejap jerk
(senang bah kalo kawan ngan dia)
iv)Sayang kau tersangat-sangat..muah

Dah sampai situ jerk aq nak puji kau,nanti kau makin panjang pulak,dah lah aku ni terlampau panjang (lawan nya).
Okey ni blog dia..SINI

Norhanida Jasman a.k.a Nieda
Mangsa ke-3
i)Dia tersangat - sangat baik,best dapat kawan dengan kau
ii)Tasha kata pipi dia TEMBAM,so mari kita ramai-ramai cubit pipi
dia yang tersangat  lah tembam
iii)Dia ni penghibur di kala sunyi (paham-paham jelah ayat saya ni)
iv)Sayang kau yang teramat sangat

STOP,sampai situ jerk aku nak puji kau tak nak lebih nanti kau angkat mangkuk tingkat sendiri pulak.Ni blog dia SINI

Amir Hamim a.k.a Amir
Mangsa ke-4
i)Dia ni suka cakap bangonnnnnn..... bila cikgu tak ada dalam kelas.
Ramai yang memprotes akan tindakan dia
(aku akan ingat kerja gila kau ni Amir sampai bila-bila)
ii)Dia ni pun boleh tahan la jugak,aku rasa dia ni belom ada yang punya kot.
(So,kalau nak berkenalan dengan dia boleh hubungi aku..hahaha)
iii)Pemain golf yang expert
(Tengok la gambar dia yang dekat atas ni,terserlah kepoyoan)
iv)Dia ni budak yang baik n periang
(cehwah bebulu mata aku bila membaca ayat di atas)

Dah la,malas aku nak puji kau lagi(hehehe).K kalau nak follow dia klik SINI


Kepada orang-orang di atas,nanti bila raya bagi aku duit raya lebih sebab aku dah mempromosikan + memuji korang n satu lagi follow la aq,penat tau aq memfollow korang.(hehehe)  ( ^ ^)

P/s:Jangan marah ya kepada orang-orang di atas,mintak ampun banyak-banyak jikalau ada coretan aku ini
      boleh terguriskan sekeping hati korang tu.

2 comments: