Pages

Musim persekolahan dah bermula...

        Assalamualaikum semua...Apa khabar korang semua.Harap-harap korang sihat.Dah lama tak update blog,rindu kat awak,blog(macam orang tak betul jerk aku ni)Okey berbalik kepada tajuk `Musim persekolahan dah bermula`(memang dah bermula pun,sejak semalam)Erm..datang-datang sekolah aku tengok muka budak-budak ni,Alahai!!faham-faham sendiri lah.Lepas perhimpunan je,terus masuk kelas.Amboi,bersihnya kelas aku(lawannya)Lepas tu cikgu datang n bagi kertas periksa,tidak....tak nak tengok markah yang aku dapat tapi TERtengok pulak.Aku tengok reaksi budak-budak ni macam-macam ada...Ada yang gembira,ada yang terkejut,ada yang bersyukur kepada Allah cam aku(perasan jerk)



        Sekarang ni markah kertas peperiksaan yang penting hampir semua dapat,tinggal Agama Islam n KD.Agama rasanya dapat esok kot,harap-harap keputusan budak 2 krk bagus.Takut + seram pulak aku ni.Aku dengar tadi cikgu nak buat kelas tambahan sebab markah peperiksaan kitaorang semakin menurun n teruk...Suka la kawan aku yang lagi sorang tu sebab dia memang nak sangat cikgu buat kelas tambahan,akhirnya termakbul juga doa kamu itu , _ _ _


        okey sekarang ni nak kongsi kan gambar lah,dah tak ada idea nak tulis(sebenarnya malas nak taip tau) Gambar ni di ambil oleh tettt...pada hari Isnin,minggu lepas(ingatkan nak update petang hari Isnin tapi tak sempat banyak sangat kerja n masa tak mengizinkan...Layan gambar yang kawan aku ambil ni


Waktu ni baru nak mulakan kerja,kerja nya kitaorang kena kemas rak buku








Okey yang ini rak buku yang aku n kawan aku susun




Yang ni pula nak pegi makan


 


Ni tengah berehat sebab kerjanya dah nak siap

 Okeylah korang,sampai sini jelah entry kita pada hari ini.Semoga kita berjumpa lagi di entry yang lain.

No comments:

Post a Comment