Pages

Kawan ku

Assalamualaikum.....

         Fuyooo...dah lama gila tak update blog ni.Huh nii semua gara-gara kesibukan yang tidak dapat di elakkan.Nasib hari ini ada masa untuk berblog.Okeylah kita berbalik kepada tajuk di atas..Kenapa dengan kawan saya tu???? K,dia sebenarnya berpindah ke sekolah lain.Sape kawan saya yang berpindah tu??Nama dia Siti Nur Fasyilin.

       http://www.emocutez.comSedihnya bila kau tak ada ,Fasyilin.Semoga kau berbahagia di sekolah yang bakal kau menuntut ilmu nanti.Jangan lupakan kitaorang tau,Fasyilin.Kita orang di sini akan selalu merindui kau.Kau sentiasa barada di hati kami(ceh wah,ayat tak boleh blah).Aku berharap kau dapat menyimpan kemas-kemas semua kenangan kau bersama kami.


Ini lah tuan empunya badan yang akan meninggalkan kami satu kelas




http://www.emocutez.com

C!NtA bermula dari hati


                dan berakhir dengan KeSeDiHan                 


Tetapi.....               


   PeRsAhaBATan bermula dengan persefahaman                        


 dan hanya berakhir dengan kEmAT!an                   


 

Sekarang ni aku nak kongsikan sebuah video tentang persahabatan....Jom layan.....


P/s:Aku harap Fasyilin baca entry yang aku tulis ni

No comments:

Post a Comment